16 maj 2008

Godmorgon

Sovmorgon till tio idag med! :) Det regnar ute och är fortfarande bara fyra grader varmt, och jag kände för att trotsa almanackan och klä mig efter vädret för en gångs skull. Därför har jag på mig jeans, raggsockor och en jättehärlig gigantisk beigegul tröja som jag lånat av pappa (tyvärr precis för liten för att gå med strumpbyxor =/) med hans gamla slitna bruna skärp i midjan. Mysigt värre! :) Helst vill jag ha ett par låga bruna stövlar till och en tanfärgad väska, men min garderob är varken så stor eller välsorterad som man kunde önska, så jag får klara mig utan det.
För att ljusa upp i regnvädret bjuder jag på en bild från seglingen i onsdags!

Måste dra till skolan strax, ska bara fixa mig lite först. Hoppas alla får en trevlig fredag :D Pussel

Inga kommentarer: