28 maj 2008

Morgonblogg

Goooodmorgon godmorgon!

Jag hoppas ni alla har sovit gott, för er vetskap kan jag tala om att det har inte jag. Vi har ägnat hela natten åt att skriva uppsats, dippa morötter, sms:a kompisar, käka digestivekex, dricka kaffe, hänga på Självmordsguiden, äta yoghurt, se på Jacks läskiga psykologfilm ("no you won't"♥), äta dumle och se på Tom & Jerry. Vi har även producerat århundradets vackraste framsida (senare idag kommer vi med största sannolikhet gråta av skratt åt hur otroligt värdelös och übergay den är, och åt att vi visste att vi skulle komma att göra det x'D).

Eftersom familjen går upp om en halvtimme fann jag det en aning onödigt att sova i 30 minuter och därmed screwa mitt dygnande, så jag satsar på dator i stället och snart tänkte jag ta en promenix i trädgården med kaninen. Och uppsatsen ska såklart upp på sharepoint, annars har ju vårt "hårda" arbete inatt varit helt förgäves...

Jag ska segla ikväll. Kan verkligen inte fatta hur det ska gå till med tanke på nattens sömntimmar (=obefintliga), men det löser sig väl alltid.

Lev väl alla :D Puss

(Och ja, jag förstår att det varit skönt att jag inte bloggat lika frekvent den senaste veckan som tidigare på grund av projektet. På fredag är det emellertid över och då riskerar jag att glida tillbaka in i fyra-inlägg-om-dagen-spåren igen... Men vi får se. Det är ju snart sommarlov och då har man i regel bättre för sig än att sitta vid datorn. =)

Inga kommentarer: