19 maj 2008

Godmorgon!

Sovit gott? :)

Det har jag, och precis som alla andra nätter den senaste veckan så drömde jag om massa kompisar ^^ Jag börjar fan bli (ännu mer) sentimental, det är inte bra. Solen skiner idag! Det måste ju räknas som ett framsteg, även om det fortfarande bara är fem grader varmt på morgonen. Officiellt är det ju vår, eftersom det är maj, och snart är det sommar! [Fan vad jag har längtat. Det är nåt med slaskig stockholmsvinter som liksom suger musten ur en, och det spelar ingen roll vad man gör för att komma undan för "jag menar, kylan, mörkret stan och stressen hitttar dig ändå"...]

Två veckors chilligt (...?) projekt först, sedan 1 ½ veckas chill i skolan och sedan... Åh, sommarlov! Sola, bada, sova, vara med kompisar, gå på konserter, resa, leva... Allt vore egentligen perfekt om det inte vore för alla människor man inte får träffa på tio långa veckor.

Du kände mig när åren var terminer
När sommaren var helig och nätterna var allt
[Lars Winnerbäck]

För att det verkligen är så. Även om vissa, klassificerade under kategorin vuxna, tycks ha problem med att förstå det - eller minnas det snarare.

Ha en bra dag! Puss

Inga kommentarer: