07 maj 2008

Pallar inte mer ^_^

Tja.

Ingen speciellt spännande dag precis. Svenska, biologi, planscharbete på lunchen, bild, matte, kör. Cykla hem, banga segling, plugga. Dö.

DÖ!

Nu har jag gjort svenskaläxan och pluggat lite matte inför nationella imorgon. "Bara" biologiarbetet, kemiprovet, engelskadebatten, tyskauppsatsen och bildredovisningen kvarstår. Någon som vill byta liv med mig?

Dagens bästa: Att postern nästan är klar + alla underbara människor som får en att fortsätta även när man inte orkar mer ♥
Dagens sämsta: Allt
Dagens låt: I give you the morning av Tom Paxton
Dagens klädsel: Jeans och t-shirt ^_^

Pussss

2 kommentarer:

Anonym sa...

asså, jag gör mest så för att jag inte har ngt bättre för mig, asså lägger in mitt namn på bilder. hhihi, jag har inte tagit den bilden själv, men jag vet att det finns olika färger på geléhjärtan iallafall! vart man köper dem har jag absolut ingen aning.. hih.
angående sjukt plugg, är det så himla skönt att verkligen allla tänker lika dant just nu. alla är helt döda, och folk förstår verkligen om man är lite otrevlig. <3

Anonym sa...

jashåjashåjashå men mawwin kanske vill byta lite med linnea howhowhowhow <33