13 maj 2008

Tjo!

Jag fick lite bråttom imorse när jag insåg att kemiprovet skulle börja redan 8.15, så det planerade sistaminuten-pluggandet på pH-formler etc. uteblev. Hur som helst så stod jag bara ut i 40 minuter på provet, sedan lämnade jag in det och gick - efter att ha räknat ihop så att jag förhoppningsvis skulle klara G-gränsen.

Jag spenderade lika mycket tid på att prata i telefon med min kära kusin som jag gjort på provet, och efter chilligt lång rast var det så dags för engelska: "Booze & euthanasia" stod på schemat. ^^ Det gick superbra för oss på debatten - när det var dags att rösta efteråt röstade alla på motståndarna. "So who's suicidal now? Who's gonna debate for euthanasia next time?" Jaja, även om vi inte vann klassens hjärtan helt och fullt så vann vi i alla fall Ernests, och det är ju det viktigaste. Lunch följde, biologiplugg under historialektionen för min & Klaras del, efter det mera biologi tillsammans med den duktigare delen som varit på historian, och ingen idrott alltså. Fan, det är helt sjukt vad vi skolkar för skolarbetets skull...

Trampa hem till sist, flöjt väntar nu. Jag som ville hinna se lite Andra Avenyn också... :[

Dagens bästa: Hm... Att jag överlevde debatten kanske. Som jag sa; "I'm not claiming that I live, but at least I'm alive and I'm happy for that"
Dagens sämsta: Trist väder, allmänt jobbigt
Dagens låt: Speciell av Gyllene Tider, för att Piko fann den lämplig att slumpa åt mig och den påminner om tider med en speciell person för 3 ½ år sen ♥
Dagens klädsel: Jeans (Tiger), sneakers, stor blåvit skjorta (från USA) med brunt skärp i midjan (pappas extremt gamla) & munspelshalsbanet.

Hoppas att ni mår ännu bättre än jag gör! Pussel ♥

Inga kommentarer: