28 maj 2008

Slappdag

Tjo.

Den här dagen- räknat från 7 imorse och framåt - har varit synnerligen meningslös, precis som många andra i mitt liv. Jag var på tandläkarmöte och fick veta att en tandställning inte skulle hjälpa mig utan att en operation behövs för att fixa mitt bett. Jag cyklade till skolan för att hinna närvara lite innan inlämningen, så vi satt i 2:1 sista halvtimmen och utövade förtydligande + spacekilling (Av den text vi 24 timmar tidigare suttit och spacefillat...) samt fulländade vår front page genom att lägga till en pratbubbla till den underbart vackra Hamletfiguren. Mums!

Det var lunch och vi glassade ute i solen medan vi funderade lite över redovisningen som ska förberedas under morgondagen (och framföras på fredag :O). Dock var alla förjävligt trötta och ingen pallade jobba, så vi åkte hem igen. Efter det tillbringade jag 3 timmar i solen på altanen i ett försök att kompensera för nattens förlorade sömn. Det verkar i och för sig föga framgångsrikt eftersom jag fortfarande glider runt som en zombie som har ont i halsen och dessutom saknar förmågan att bli hungrig. Det är fett läskigt, jag har i princip inte ätit någonting idag - en macka till frukost, två yttepyttesmå potatisar till lunch, ett äpple på eftermiddagen. Och jag är fortfarande inte hungrig. Min kropp mår inte bra av att inte sova T_T Men det var fett med mys att ha Linnea & Jack här i alla fall ♥

Dagens bästa: "Yes, it is" (Ingen fattar utom ni ^^ ♥)
Dagens sämsta: Avsaknad av all form av liiiiiv
Dagens låt: She is av Mando Diao
Dagens klädsel: Korta avklippta jeansshorts, vitt linne, kortärmad svart kavaj, converse

JAG. PALLAR. INGENTING. Om någon kom med en liten diskret euthanasiaspruta eller erbjöd sig att hoppa med mig skulle jag vara föga svårövertalad just nu. Om ni hade funderingar på det, menar jag... Fan, Paula och Klara (som jag längtar mig ihjäl efter!) har fått flyga med Juha idag T_T Jag skulle så gärna hängt med! Fast jag skulle säkert hoppat ^^

En helt random pratar med mig på msn och är allmänt skabbig XD Asgarv. Såna här konversationer behöver man ibland, dom var vanligare för några år sen, men vafan. Jag är bäst på att vara elak och tvärtemot vad fjortistjejer som blir uppraggade av 20-åringar förväntas vara :D

PUSS <3

Inga kommentarer: