20 maj 2008

Tisdag

Hejhej.

Seg dag idag, lite sol imorse men sedan började det regna under dagen så min cykel var blöt och allmänt ledsen när jag skulle hem igen. Vi har hängt på stadsbiblioteket utan att få med oss en enda bok, käkat lunch (sallad är så fantastiskt gott, särskilt till doften av pasta carbonara) och sedan suttit i 2:1 för att försöka producera något till uppsatsen. Det var inte särskilt framgångsrikt eftersom Donkey Shot-gruppen bestående av Fredrik, Adam & Arman satt precis bredvid. Linnea drog iväg för att hämta sin franska utbytesstudent vid två, och vi andra tappade sugen på att arbeta och drog också hem.

Nu har jag ingenting att göra fram till flöjten som börjar 17.45, det känns jättekonstigt. =/ Man är liksom van att alltid ha skolarbete man behöver göra, inte så att man verkligen gör dem, men det finns alltid något man måste göra. Och när projektet börjar finns det plötsligt inte längre det, och man blir rastlös och allmänt förvirrad.

F bjuder på emodepp och saltlösning av sommarregn.

Jag skulle byta plats
Med vem som helst på sekunden
Om jag kunde

Puss

Inga kommentarer: