04 maj 2008

Soool!

Godmorgon!

Det är superskönt väder ute så jag har tagit ut laptopen till altanen och sitter och glassar i solen. Eftersom vi inte vet om vi ska bygga om i sommar så har vi inte satt upp skabbskynket på räcket, men det får grannarna tåla ;)

Igår var det ett långt program med Dolly Parton på TV, gissningsvis med anledning av att hon fyller 60. (Men jag vet inte) Hennes utseende ser ännu mer overkligt ut än förut, men hennes röst är fortfarande lika fantastisk och hon är grym på att stå på scen! Tack vare henne har jag haft 9 to 5 och Jolene på hjärnan jättelänge nu. ^^ Vi åt fruktsallad (som vanligt ^^) och jag såg på film med mamma och tog det allmänt lugnt.

Nu är jag ensam hemma, mamma är på väg till USA, pappa är med hunden på jaktmarken och bror spelar innebandycup i Falun. Så jag skulle kunna röja huset i min ensamhet... ;p Men det gör jag inte. Tänkte i stället bjuda på världens härligaste jeansjacka som jag hittade:

Är den inte underbar? 400 kr från Urban Outfitters om jag inte minns fel, men sno den inte för nu är den min! ;)

Idag ska jag träffa Lollo! Typ fika och snacka lite, ska bli jättemys. Jag ska ladda in bilderna från kameran också, så någon het bild från vårt glass/chokladkakeparty i Vanadislunden kanske dyker upp ;D En hel del annat också, bland annat rätt många bilder från i förrgår kväll som jag ska maila huvudmannen i das Pendejos. Borde egentligen plugga också men är inte speciellt peppad på det så vi får väl se hur det slutar. Hoppas alla har en skön dag! :) Puss ♥

Inga kommentarer: