21 maj 2008

Sötsug!

Det är helt sjukt vad jag älskar sötsaker. Förstaplatsen delas av choklad och glass, men det finns nästan inget jag inte gillar. Jag fick just ett godisåterfall och åt massa skedar med bara choklad- och kolasos (i tub) plus massa o'boypulver. Och så en Riesen efter det... Jag vet inte exakt vad men något fel på mig är det. Och så fort jag väl har börjat tänker jag att "äsch, nu har jag redan varit dålig den här dan. Lika bra att fortsätta" - och sen går det bara utför. Men samtidigt så pallar jag inte bry mig ^^ Jag menar, om jag nånsin trodde att någon skulle tycka om mig bara för att jag blev smal så var det rent önsketänkande. Det kommer ju inte hända. Är det inte insidan hos en människa man älskar? Jag är så jävla körd. Någonstans känns det ändå som att om jag ändå ska vara den jävla person som jag är kan jag lika gärna vara dålig utåt också, det gör ingen skillnad. (Positivitet! =D)

Ska vara i hamnen om 20 minuter nu. Ha det fint, hoppas ni håller en lite jämnare onyttighetsnivå än jag gör. Pussel =)<3

Inga kommentarer: