22 maj 2008

Torsdag

Tjo!

Hoppas allt är bra med er :) Adam hade med sig sin hund till skolan idag! Den var otroligt söt, om än inte riktigt värdig att gå under benämningen "hund". Som Linnea sa; den var snarare "ett marsvin på tandpetare med förvuxna öron". Jättegullig i vilket fall! ^^ Vi fick kokt potatis i skolmatsalen, det räddade min dag. Som väntat var vi föga framgångsrika med projektarbetet idag också, så nu har vi hakat på lapptäcksidén som bygger på att alla skriver sin del och syr ihop det sen. Nej, det är inte bra, men det är bättre än att inte ha något alls, vilket är läget just nu. På grund av vår obefintliga produktivitet tappade jag sugen och åkte iväg för att städa hos Bästemor i stället. Det gick bra så nu är hennes hus snyggt & tvätten ren, och jag 400 kr rikare. :) Dessutom ansåg jag mig ha förtjänat en vindruva, ett körsbär och ett glas nyponsoppa, som åtnjöts i solen på hennes altan till lite pluggande på Hamlet.

Äntligen börjar det i alla fall bli lite sommarväder igen! Det är inte lika varmt som för 2 ½ vecka sen, men åtminstone på god väg... Underbart. Särskilt som vi planerar att premiärbada med tjejerna imorgon! Det blir kul :D

Dagens bästa: Vädret? =)
Dagens sämsta: Hum... Vårt fuckade grupparbete kanske =/
Dagens låt: Våga vara rädd av Kent
Dagens klädsel: Baggy jeans från Ginatricot, randigt linne (också Gina), nyckelhalsbandet, grå hoodtröja (bikbok), blå converse.

Ha det fint! Puss :*

Inga kommentarer: