04 maj 2008

Söndag =)

Tjo!

Underbaraste vårvädret idag. Freidrich kom och gjorde min kemiläxa + min dag, vi pluggade matte, lekte dator och hade allmänt mysigt. :)




Efter att ha dumpat honom vid tåget tog jag en promenad med Lollo till Torsvik där hon dissade mig för sin kompis och jag gick hem igen. Skönt i alla fall att ha kommit utanför dörren eftersom vädret var så fint ^^

Dagens bästa: Freidrich =)
Dagens sämsta: Det är måndag imorgon xD
Dagens låt: Mr Brightside av The Killers
Dagens klädsel: Baggyjeansen, ljusblått linne & grå hoodtröja

Nu sitter jag och snackar med Irma på msn samtidigt som jag käkar päron och Willy:s persiko/passionsfrukt-yoghurt (som jag redan blivit beroende av, inte bra). Jag har laddat in kamerabilderna också, så inlägget från glass- och chokladpartyt i Vanadislunden är nu uppdaterat med vackra foton.

Ha det fint! =) Pussel! ♥

Inga kommentarer: