22 maj 2008

-.-

Jag pallar inte mer. Har hittat typ ingen information alls om kyrkans påverkan på litteraturen under renässansen, och ofta jag vet något själv liksom. Fan. Min ambitionsnivå börjar nästan sjunka till Linneas breddgrader - idag ägnade hon tio minuter åt att googla på "baaajs" med olika antal a i. Det komiska var att hon fick träffar på typ 20 a ^^ Jag har inte börjat med så oseriösa googlingar ännu, men vänta bara... Fast nu hör jag mamma nämna något om jordgubbar med mjölk. Inte för att jag på något sätt har förtjänat det, men ändå. Jag behöver en ursäkt för att inte plugga mer.

I vår projektuppsats hänvisar vi till Bibeln som källa. Det är lite komiskt, hoppas bara att läraren har lite humor. Lev väl alla människor, ursäkta för detta synnerligen meningslösa inlägg. So long! Nattinatt

Inga kommentarer: